sobota, 18 maja 2013

Zawody pływackie dla dzieci

Dzisiaj po raz pierwszy miałam przyjemność oglądania zawodów pływackich dla dzieci. Rywalizacja najmłodszych zawsze jest bardzo interesująca ze względu na to, że jest bardzo czysto i szczera. Ich zapał do sportu zaraża w bardzo szybkim tempie, więc i ja wieczorem zamierzam zrobić trening na basenie. Pływać nauczyłam się tak naprawdę dopiero w styczniu tego roku. Lekcje zaczęłam brać w listopadzie więc tempo moich postępów w nauce uważam za bardzo dobre :) Jak widzicie to już trzecia dyscyplina którą trenuję amatorsko odkąd skończyłam karierę zawodowa. Powiem, że jestem przeszczęśliwa, że mogę się rozwijać tak wszechstronnie, i że każda dyscyplina sprawia mi radość. Uważam, że każdy powinien spróbować jak największej ilości sportów i nie ukierunkowywać się od początku np. tylko na bieganie. Sportem trzeba się przede wszystkim bawić. Dopiero później ukierunkowywać eis na cele i rywalizacje. Dlatego też życzę sobie i Wam udanej zabawy na sobotnim lub niedzielnym treningu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz