sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje rozpoczęte, a w Ursusie fitness i zumba!

Dzisiaj pierwszy dzień wakacji dla wszystkich tych, którzy jeszcze chodzą do szkoły. Niestety ja już dawno wszystkie moje szkoły ukończyłam, ale wakacyjny klimat odczuwam. Moje samopoczucie poprawione zostało również dzięki dużej dawce muzyki, tańca i fitnessu, a to za sprawą zorganizowanych przez nowo-powstały klub fitness w Ursusie OXYGEN warsztatów fitness i zumba.

Ku mojemu zaskoczeniu w parku przed sceną zgromadziło się wiele osób ciekawych wydarzenia oraz kilkadziesiąt aktywnych (głównie kobiet i dzieci). Takie przedsięwzięcia nie miały miejsca jeszcze w mojej dzielnicy, więc tym bardziej cieszył mnie widok tylu aktywnych i uśmiechniętych osób. Oby częściej odbywały się takie wydarzenia! Sama oczywiście pobiegłam się przebrać i dołączyłam do grupy, chociaż nigdy na fitnessu nie uprawiałam. Szło mi całkiem nieźle i na pewno świetnie się przy tym bawiłam!

Chyba w końcu się zdecyduję i w porze jesienno-zimowej na stałe w mój grafik wpiszę zajęcia fitness. W końcu chcę być FIT przez cały rok :) Czekam na kolejną ciekawą inicjatywę klubu i dzięki za pozytywną dawkę energii!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz